A projekt adatai
Kedvezményezett:
Tisza Mozi Szórakoztató Kereskedelmi és Szolgáltató Kft.
Projekt címe:
Training Boot Camp – Innovatív módszerek a fiatal nézők moziba járási szokásainak befolyásolására
A projekt tartalmának bemutatása
A fő kérdések, amelyekre a képzés keretében választ akartunk kapni a következők voltak:
Hogyan lehet a fiatalokat a művész mozikba vonzani és ott tartani?
Hogyan lehet kreatívan népszerűsíteni az európai filmet a közönség körében? Hogyan lehet fokozni a közösségi élményt a mozikban?
A projekt célja volt, hogy szakértők bevonásával gyakorlati útmutatást adjon az art mozi vezetőinek és kollégáinak, hogyan használják kreatívan a művészmozik tereit, miként bővítsék programjaikat olyan elemekkel, amelyek érdekelhetik a fiatal közönséget, milyen módszerek mentén gondolhatják újra a mozi és a filmek promócióját a fiatalok szemében, hogyan tudják felfrissíteni honlapjainkat és online platformunkat, hogy vonzóbbá tegyék őket.